SSブログ

Camera Training in Amaji Port [Diving]

I dived in Amaji port for camera training.
The base of port is mud flat. So underwater visibility is not good.
But in the port, there are many many Kusa-haze.
クサハゼ3匹.jpg

I can meet over a hundred Kusa-haze in one dive.
It's difficult to take a photo because of their shyness and rolled mud.
It's perfect for camera training.

When I come close, they enter in their hole immediately.
クサハゼ1.jpg

But there are any number of Kusa-haze. I can try right and left.
クサハゼ2.jpg

They are little different each and all.
クサハザ4.jpg

After all I can't take any satisfactory photo.

You are not trained enough!
ヒラメ.jpg


タグ:diving
nice!(9)  コメント(6)  トラックバック(0) 
共通テーマ:スポーツ

nice! 9

コメント 6

kori3

グーグルクロームで翻訳したら、
草-ヘイズ・・・?
何それ?って思ったら、
クサハゼさんだったのねw
安満地は1人で行ってるんですか?
by kori3 (2010-10-30 22:54) 

ile

背鰭・腹鰭のブルーラインがキレイですね。
鮃ちゃんのこのアングルはなかなか見ない角度ですね〜。
今週末は和歌山の白浜へ潜りに行く予定でしたが、台風のせいで来月に延期になりました(;_;)
柏島へは年末行く予定です。
by ile (2010-10-31 17:59) 

keisuke

kori3さん
クサハゼはうじゃうじゃいるんですが、うまく撮れたためしがありません。
kusa-gobyだと草-ハゼって訳すのかなあ。
安満地は思い立ったときに1人で行くことが多いですね。
by keisuke (2010-10-31 19:39) 

keisuke

ileさん
ホバリングしてヒレ全開のヤツって確かにいるんですが、
おお!きれい!と思った瞬間にひっこんでしまいます。
このヒラメは70cmくらいあったかなあ。うまそうでした。
by keisuke (2010-10-31 19:41) 

achami

クサハゼ、綺麗ですよねぇ〜♪
by achami (2010-11-01 14:58) 

keisuke

achamiさん
綺麗ですぅ~♪でも綺麗に撮れません~。。。修行あるのみ。
by keisuke (2010-11-01 22:14) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

Red leaves on Mt. Is..Classic Cars ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。